opc_loader

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar jan@trainjelongen.nl waarop we uw klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht sturen we u een bevestiging en zorgen er verder voor dat uw klacht binnen 14 dagen beantwoord wordt. Mocht er meer tijd nodig zijn, bijvoorbeeld bij overleg met de fabrikant, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Wilt u liever uw klacht door een andere partij laten beoordelen dan kunt u contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.